گزارشی از گوشی های برتر سامسونگ
آنــیتـــا مــو بـــایــل ســـــــــــقز
این سایت جنبه ی تبلیغاتی و ارائه گوشی های جدید می باشد کپی برداری از مطالب این سایت فقط با ذکر منبع امکان پذیر است

 

عرضه گسترده گوشی های سامسونگ با امکانات بالا و قیمت مناسب در سال گذشته باعث شد تا بیشتر کاربران تلفن همراه به خرید این گوشی ها روی آورند.

عرضه گسترده گوشی های سامسونگ با امکانات بالا و قیمت مناسب در سال گذشته باعث شد تا بیشتر کاربران تلفن همراه به خرید این گوشی ها روی آورند.
به گزارش پایگاه خبری فناوری اطلاعات برسام و به نقل از موبنا، دو مدل Star و Corby سامسونگ با بهای فروش زیر ۱۵۰ هزار تومانی بیشترین میزان فروش در بازار را در سال گذشته به خود اختصاص داد.

 

 

 

 

گوشی STAR سامسونگ که به بهای ۱۳۴ هزار تومانی در اختیار مشتریان قرار گرفت از امکاناتی نظیر صفحه نمایش لمسی سه اینچی TFT ، ارتقا حافظه داخلی تا ۱۶ گیگابایت، دوربین عکاسی و فیلمبرداری ۳٫۱۵ مگاپیکسلی بهره می برد.
از امکانات اصلی گوشی Corby سامسونگ نیز می توان به صفحه نمایش لمسی ۲٫۸  اینچی TFT ، ارتقا حافظه داخلی تا  هشت گیگابایت توسط مموری کارت، دوربین عکاسی و فیلمبرداری  دو مگاپیکسلی اشاره کرد.
گوشی Champ سامسونگ یکی دیگر از پرفروش ترین های این برند کره ای است که با بهای ۹۲ هزار تومانی توانسته در لیست پرفروش ترین های سال ۸۹ قرار گیرد.

 

از سایر گوشی های پرفروش این برند می توان به ۵۲۵۳s ، ۵۶۲۰s ، ۵۵۶۰ s ، ۵۵۱۰ s و I5503  اشاره کرد که با قیمت ۱۶۴ ، ۱۷۰ ، ۱۶۹ ، ۲۹۵ و ۲۱۵  هزار تومانی بودند که بیشترین آمار تقاضا در بازار تلفن همراه را در سال ۸۹ را به خود اختصاص دادند

 

تهیه شده توسط سامان یوسف پور

منبع : پایگاه خبری فن آوری اطلاعات برسام


آنـــیتا مــــوبایل ســـــقز

نظرات شما عزیزان:

ناشناس
ساعت12:31---24 فروردين 1390
سلام. گزارش جالبی بود خودم این مدل گوشی رو دارم ممنون سامان و محسن جان موفق باشسدپاسخ:ممنونم که نظر دادی باز هم سر بزن با مطالب جدید.....

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




ارسال توسط سامان یوسف پور
آخرین مطالب